РЕМОНТ ПРОМИСЛОВОЇ ПНЕВМАТИКИ

Надаємо послуги по терміновому ремонту промислових пневмоциліндрів та пневмоклапанів, з можливістю виїзда спеціаліста до заказчика (ремонт на місці). 

Причини виходу з ладу промислових пневмоциліндров та пневмоклапанів можуть бути різні: знос, пересихання пневматичних манжет через відсутьність ресурсу у останніх. Задирі та царапіні на внутренніх поверхнях пневматики можуть бути одной з причин несправності. Одна з причин нявність води в пневматичній системі. Вода призводить до вимування змазки, а як ми знаємо, поверхні які труться без змазщування працюють не довго. Образивні частки в пневмосистемі, як наслідок зноса внутрешніх частей компрессора — призводить до виходу пневматичних компонентів з ладу.

Черговість ремонту промислової пневматики:

— діагностика несправності;

— видалення любих забруднень з внутрішніх порожнин пневматики;

— заміна  компонентів пневматики, які вишли з ладу;

— тестування на втрати повітря

Приклад ремонту пневмоциліндра Camozzi серії 40. Данний пневмоцилиндр 40M2N063R0100C01 встановлен  на приводі відкривання дверей пасажирськго транспорта.

пневмоциліндр 40M2N063A0100C01

пневмоциліндр 40M2N063A0100C01
пневмоциліндр 40M2N063A0100C01

пневмоциліндр 40M2N063A0100C01

Ви можете звернутися до нас по ремонту обладнання наступних виробників промислової пневматики Camozzi, Festo, SMC, MetalWork, Parker, Pemaks, Pneumax и т.д. 

Давайте більш детально розберемо ремонт промислового пневмоклапану Camozzi серії 4, високої пропускної здатності, різьба G1/2, моностабільний.

пневмоклапан Camozzi 452C-016-22IL
пневмоклапан Camozzi 452C-016-22IL

Як видно по фото даний клапан працювал на не якісному стисненому повітрі. В системі багато компресорного мастила та образивних включень. Що  і призвело до виходу його з ладу. Нижче на фото ми бачемо, що в порожнині клапана є задир (подряпина), тим самим порушена гладка поверхня під манжет. З такою подряпиною в процессі роботи буде порушена герметичність та можливо клапан перемикатися з положення в положення не буде. Прибирається данна подряпина за допомогою хона ( процесс хонінгування), з наступним доведенням вручну потрібної шорсткості данной поверхні. На данному этапі мы знімаємо  з поверхні деталі  декілька соток мілліметра алюміния.

пневмоклапан Camozzi 452C-016-22IL
пневмоклапан Camozzi 452C-016-22IL

Виконуємо чистку від усіх забруднень кожної деталі клапана та виконуємо сборку с заміною ремкомплекта. Всі резинотехнічні вироби змащуємо густою силіконовою змазкою. Данна змазка не вступає в реакцію с резиной NBR и поліуретаном PU, на відміну від інших змазок. Також силіконовая змазка зменшує тертя рухомих деталей, захищає від коррозії та погано вимиваєтся водою.  Ну це не точно, так як всі змазки рано чи піздно будуть вимити водою з пневмосистеми. Тестуємо на герметичність порожнини пневмаклапана з імітуванням спрацьовування электромагнитної катушки. 

пневмоклапан Camozzi 452C-016-22IL
пневмоклапан Camozzi 452C-016-22IL

УКРАЇНА, М. КИЇВ, ВУЛ. ПЕТРА КАЛНИШЕВСЬКОГО 6

info@cesengineering.com.ua

+38 (095) 481-26-02

+38 (067) 417-78-24